GRY

sobota, 21 grudnia 2013

❄Merry Christmas❄

   Siemka kochani ! ;*
W tym poście chciałabym wam życzyć szczęśliwych i radosnych świąt i szczęśliwego nowego roku <3 . Wiem że życzenia są trochę za wcześnie ale tylko teraz mam chwile na napisanie tego postu . 

Nie wiem jak wy ale ja Święta spędzam tak jak większość osób .; ) 
Lubię tą atmosfer ,  przygotowania i pieczenie ciastek <3 

 Zawsze ozdabiam swój pokój świątecznie i szykuje prezenty dla bliskich . 

Te Święta tym razem spędzę u moje cioci . Będzie trochę więcej osób niż zazwyczaj ale mi to nie przeszkadza ;) 


 JESZCZE RAZ Najserdeczniejsze życzenia
Cudownych świąt Bożego Narodzenia,
Ciepła i wielkiej radości,
Miłych oraz hojnych gości,
Pod choinką dużo prezentów,
A w Waszych sercach wiele sentymentów.

 <3 KW 

I TU ZDJĘCIA ;) 




tu te co sama robiłam ;* :






2 komentarze:

  1. tobie również życzę wesołych świąt :*
    zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)
    http://olisterrr.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)
    Ja również nominowałam Cię do Liebster Blog Avard ;D
    http://paulinaamylife.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń